...nie zapomina się o innych klubach." Czyli nowy sponsor piłkarskiego Śląska Wrocław

Arkadiusz Barski, poniedziałek, 7 października 2019

Nowy główny sponsor, stara kwestia dużych dotacji z miejskiej kasy. O budżecie klubu i o tym, czy piłkarski Śląsk blokuje rozwój pozostałych dyscyplin w mieście porozmawialiśmy z Wojciechem Bochnakiem, wiceprezesem klubu.

avatar
Wojciech Bochnak (z lewej), prezes Noblebet Agnieszka Wójtowicz i Piotr Waśniewski (z prawej)

Nowy bukmacher na rynku zostaje głównym sponsorem Śląska Wrocław. Deja vu z poprzedniego sezonu, kiedy to na koszulkach Śląska pojawiło się logo firmy Forbet. Dość szybko, bo po dwóch latach przestała ona współpracować z klubem. Nie obawia się Pan, że sytuacja się powtórzy w przypadku Noblebetu?
WOJCIECH BOCHNAK:
- Mamy podpisaną umowę na trzy sezony. Spółka Polski Bukmacher, która jest właścicielem Noblebetu posiada także drugą firmę (OKbet – przyp. red) i jest dla klubu wiarygodnym partnerem. Jesteśmy przekonani, że wywiąże się z umowy, jak zresztą nasz wcześniejszy partner, czyli właśnie Forbet. Dalsza istotna kwestia jest taka, że firma, która dopiero wchodzi na rynek zawsze zaproponuje lepsze warunki niż pozostali wcześniej funkcjonujący bukmacherzy.
Na konferencji prasowej wspomniał Pan, że sukcesem zarządu jest wyprzedanie po raz pierwszy w historii wszystkich miejsc w loży „Diamentowej” Stadionu Wrocław. Czy to, że wzrósł popyt na markę Śląska nie jest bardziej zasługą ostatnich dobrych wyników sportowych WKS-u?
- 80% loży zostało sprzedanych partnerom komercyjnym przed pierwszym meczem. To chyba najlepsza odpowiedź czy to tylko wyniki, czy dobra praca ludzi w klubie. W strefie „Diament” są partnerzy stali – ci, którzy przedłużyli umowę oraz nowi. A zgłaszają się kolejni chętni, ta gałąź dochodowa klubu cały czas się powiększa. Z kolei w części „Srebrnej” VIP w tym sezonie padały rekordowe liczby sprzedanych biletów dla kibiców. Tutaj – pełna zgoda – widać duży wpływ wyników sportowych. Marka klubu sama w sobie, praca nad nią to jedna rzecz. Jeśli we Wrocławiu nie idą z tym w parze sukcesy sportowe, nie jesteśmy w stanie zapełnić stadionu.

Rozmawiał
DOMINIK MAZUR


Więcej w aktualnym wydaniu "Słowa Sportowego".


źródło: brak danych


Proste pytanie: 2 + 3 =


E-Wydanie:
KUP PDF
Koszt SMS
2 zł netto
(2,46 zł z VAT)
Najbliższe wydarzenia
brak informacji
Livebox - Relacje na żywo
Brak planowanych Relacji Live, zobacz archiwum.
advertisment